tomignatius
Ma Oko Saurona

Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: London, UK
|
Wysłany:
Pon 18:18, 13 Wrz 2010 |
 |
[size=85]"It is the fate of the weak to die unknown, and the destiny of the strong to rule for eternity. Give me glory, or give me death!"[/size]
Imię: Banwar; Malrah (Tajemnicza Bestia)
Wiek: 400 lat (conajmniej. Na czterystu przestal liczyc)
Płeć: Męska
Wzrost: 2,5m
Rasa: Minotaur
Umiejętność Mistrzowska: Dwa Topory - Walka
Umiejętności Drugorzędne: Niezwykle Silny, Dark Sight
Wady
- Przeraźliwy z wyglądu - trudniej nawiązuje znajomości.
- Przyjazny - inne bestie z pewną inteligencją uważają go za wyrzutka społeczeństwa i prawdopodobnie będą wrogo nastawieni.
- Host - osobnik ten jest hostem dla demonicznej istoty.
- Zbroja-Więzienie - Zbroja Banwara jest tym, co więzi demona. Gdyby Banwar ją zdjął, uwolniłby demona a przy czym sam by zginął. Dlatego też zbroja jest magicznie do niego przywiązana.
- Wieloosobowość - W jednym ciele znajdują się dwie istoty. Pomimo, iż Banwar jest oficjalnym panem swego ciała, demon nie zawsze toleruje tą granicę.
- Bestia - większość ludzi i członków im podobnych ras czuje lęk lub niechęć do niego. Czasem nawet reagują paniką lub otwartą agresją.
- Dark Sight - Postać ta widzi nawet w całkowitych ciemnościach, lecz za to im jaśniej tym gorzej widzi.
Wygląd:
Banwar ma dwa i pół metra wzrostu. Kruczoczarna sierść. Dobrze zbudowany. Nosi czarną, płytową zbroję oraz dwa, dwuręczne topory. Nosi żelazny hełm w krztałcie i kolorze czaszki, na której są wyryte runy oznaczające go jako hosta dla demona. Na nadgarstkach w zbroi ma wytopione szpony, które również może używać jako broń.
Opis:
Banwar
Banwar urodził się ponad trzysta lat temu. Jest dość straszliwym przeciwnikiem w walce, aczkolwiek jako przyjaciel jest lojalny i łagodny. Banwar, pomimo swojej brutalnej i bestialskiej naturze, jest dość inteligentny i ma bardzo dobrą pamięć. Zna aż trzy języki (gigantów, używany przez większe bestje; orków; oraz mowy wspólnej). Banwar okazuje duże zainteresowanie różnoraką wiedzą.
Banwar jest nosicielem nadludzkiej istoty, Malzta. Pomimo, iż dzielą ciało, oboje zachowują osobne, specyficzne charaktery i mają osobną świadomość. Czasem się zdaża, iż Malzt próbuje siłą przejąć kontrolę nad Banwarem gdy uzna to za słuszne. Częściej jednak otwarcie będzie wyrażać swoje opinie. Aczkolwiek jednak Malzt nieustannie rozmawia z Banwarem w jego umyśle. Przez te trzy różne doświadczenia Banwar zachowuje się inaczej niż przeciętny osobnik by się zachowywał. Niektórzy uznają, iż Banwar graniczy z obłędem.
Malzt
Malzt jest istotą o wiele bardziej starożytną od Banwara. Malzt jest demonem Ygnasa, boga Wiedzy Zakazanej. Jest cierpliwy i lubi tworzyć oraz eksperymentować. Jest Architektem Sekretu, lecz nigdy nikomu - nawet Banwarowi - nie wyjaśnił co to jest.
Malzt nienawidzi magów, za ich arogancję i bezwzględną żądzę mocy.
Malrah
Czasem jednak świadomości Banwara i Malzta w pełni się ze sobą zgadzają i zlewają. Wtedy przejawia się trzecia osobowość. Nie wiele o niej wiadomo, po za tym, że przedstawił się jako Malrah. [[Malrah jest istotą o ponadprzeciętnych zdolnościach. Objawia się niezwykle rzadko, a jego poczynania są zależne od Mistrza Gry.]]
Mal (Mystery, Secret; Dark Tongue), Rah (Beast; Elven Tongue)
Historia
Banwar
Banwar urodził się minotaurem w jednym z dzikich, lecz szamanistycznych plemion. Pomimo swojej wysokiej inteligencji, Banwar od młodego szkolił się jako wojownik, aby chronić Starszych swego plemienia. Ci zaś w zamian, dostrzegając jego inteligencję i zainteresowanie wiedzą, uczyli go różnych języków oraz wiedzy ogólnej. Gdy dorósł, stał się naprawdę straszliwym przeciwnikiem w walce i zasłużył sobie na ogólny szacunek wewnątrz plemion różnych beastmenów; a przez jego biegłe mówienie w mowie wspólnej, i rasy ludzkie o nim usłyszały. Banwar bowiem był nie tylko dobrym wojownikiem, ale także w pewnym sensie strategiem i dyplomatą, jak na jego skromne możliwości. W pewnym momencie jego życia jego plemię zostało odwiedzone przez pewnego potężniejszego ducha. Banwar nie wiele o nim wiedział, gdyż szamani o wielu sprawach nie rozmawiali z resztą plemienia. Jednak krótko po tym tereny plemion zaczęły być nękane przez magów oraz przez wynajętych najemników. Starsi zaczęli szybko zwoływać szamanów z innych plemion. Na jaw wtedy wyszło, iż powodem najazdów był owy duch, lecz Starsi sceptycznie podchodzili do możliwości po prostu wygnania ducha z osady. W zamian ustalili, iż duch powinien zostać zapieczętowany w ciele jednego z ich wojowników. Prawie od razu po ogłoszeniu tego reszcie plemion Banwar został zwołany -- został wybrany na nosiciela. Wykuty został specjalny pancerz będący dodatkową pieczęcią. Po zjednaniu jednak wystąpiły efekty uboczne i zmianie uległ wzrok Banwara. Posiadł on Mroczny Wzrok. Aby nie był całkowicie ślepy, wykuty został specjalny hełm w kształcie czaszki, który choć odrobinę chronił oczy Banwara przed światłem.
Malzt
Malzt ( ) jest demonem [size=50](Maia of Ygnas)[/size] Ygnasa, boga Wiedzy Zakazanej. Był on Łowcą Sekretów -- odszukiwał śmiertelników którzy weszli w posiadanie Wiedzy Zakazanej, lub też różnych ksiąg czy zapisków na jej temat i eliminował je. Z czasem jednak Malzt nieświadomie sprzeciwił się swojemu panu, tworząc Sekret. Przez to został przez Ygnasa wygnany na ziemskie plany. Od tej pory Malzt był także znany jako Malagvrae ( ), czyli Architekt Sekretu. O jego zstąpieniu na ziemię szybko dowiedzieli się magowie, rządni posiąść skrywaną przez niego wiedzę. Pomimo swoich własnych mocy, zmuszony został uciekać, by nie stać się kolejną zabójczą księgą w rękach maga. Uciekł w dzicz, gdzie skrył się pomiędzy beastmenów. Magowie jednak nie zostali tym odstraszeni i wkrótce zaczęli nękać ich osady. Wtedy też, za radą szamanów, zgodził się zostać zapieczętowany w śmiertelnym ciele. W ten sposób byłby poza zasięgiem magów, bowiem gdy pieczęć zostaje złamana, demon powraca na jego natywny plan, natomiast host umiera. Tuż po zjednaniu, wedle uprzednich wskazówek Malzta wykuto pancerz, będący wspomnianą pieczęcią.
Malrah
Malrah powstał na skutek symbiozy pomiędzy Malztem a Banwarem. Powstał z ich połączonych umysłów. W pierwszych chwilach swojego istnienia wyszedł naprzeciw magom oblegającym wioski beastmenów, ujawniając nowo powstałą pieczęć, dzielącą ich (magów) od wiedzy którą tak bardzo porządali. Zniechęciło to magów, lecz Malrah wiedział że nie powstrzyma ich to. Dlatego postanowił jeszcze bardziej się zabezpieczyć. Rozkazał wybudować Loch, w którym miał zostać zamknięty.
Demon Host effects
Phenomena: W pobliżu nosiciela, iskry skaczą po metalach.
Change: Dark Sight
Dodatkowe Informacje
Czaszka, poza elementem więzienia demona, została zaprojektowana tak aby choć częściowo oczy Banwara znajdywały się w ciemności (ze względu na wadę i umiejętność Dark Sight).
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tomignatius dnia Wto 10:09, 14 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|